هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر
سرخط خبرها

کاهش دما در خراسان رضوی| بارش‌های پراکنده باران و آبگرفتگی در نیمه شمالی استان (٢۶ مهرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۰۱۰۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کاهش دما در خراسان رضوی| بارش‌های پراکنده باران و آبگرفتگی در نیمه شمالی استان (٢۶ مهرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی، گفت: از فردا شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران در نیمه شمالی هستیم.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ٧ درجه خنکترین و داورزن با بیشینه دمای ٣٣ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تربت حیدریه با ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١٢ و ٢٧ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات به ٢۴ درجه و در خنکترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش وزش باد در سطح استان شدید خواهد بود که در نیمه جنوب و جنوب‌شرقی وزش باد همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از امروز شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران در نیمه شمالی هستیم و انتظار داریم بیشترین حجم بارش‌ها از امروز تا صبح چهارشنبه ادامه داشته باشد و احتمال آبگرفتگی و روان‌آب در این نیمه از استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از امروز روند کاهش دما در سطح استان آغاز خواهد شد و در مناطق سردسیر دمای حداقل در صبح پنج‌شنبه حدود صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۱۰۷ در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

بر این اساس این شرایط هوایی عوارض بهداشتی، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین احتمال تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. از همین رو توصیه می‌شود افراد خیلی حساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->